Friday, September 27, 2024

9:33 Anybody please help me understand one thing. If this was a human poop, though it has about the same size and weight and smells worse, would it have been left in an alley where hundreds of people pass daily?

12:12 Este destul de clar pentru mine că viața mea nu a fost nici pe departe una normală. Totdeauna am fost înconjurat de cei care acum în sfârșit o etichetă. Influencers. Patrioți peste patrioți care se apropiau de mine sau erau puși lângă mine (colegi, profesori) și-mi dădeau sfaturi sau sugerau acțiuni sau mă includeau în tot felul de alegorii.

Însă totdeauna cu un plus de mârlănie aproape inobservabil din exterior, pus pe seama aversie sau greței față de persoana mea (care avea unele rațiuni, din cauza vieței mizere pe care am dus-o și încă o duc) care în mare parte a distrus tot acel efect pozitiv.

Asta în timp ce demonstrau că eram prea prost sau degenerat pentru a face ceva cu mine. Au fost toți ca să spun așa "agenți dubli" cu o acțiune pe față și una pe dos. Cu alte cuvinte, se sabotau singuri.

Aș vrea să știu dacă Mugur Isărescu a fost proful Titi Pasnicu (acum decedat) sau poetul Ioan Alexandru proful meu de studiul metalelor cu același nume (nu mai contează așa de mult fiindcă e mort în ambele instanțieri).

Știu cine au fost majoritatea profesorilor și colegilor din liceu, prof de mate Crăciun, probabil Enescu a fost pe bune, etc..

Oare încearcă cineva să-și imagineze ce fel de viață a fost asta?