Wednesday, October 16, 2024

6:33 PM Trouble breathing. Outside there is a thick smoke that is not fireplace smoke or wildfire smoke. Something from nearby resembling coal smoke. Like so many times before, they take advantage of the cold weather, to manifest their talents.

10:48 Nodul gordian semantic. Povești cu actori făcute on demand ca să acopere alte povești cu actori. Toate fiindcă există deja o legătură, foarte ciudată, între Sebastian Stan (SS) și Trump. Sebastian Stan pare să fie jucat într-o piesă de teatru live numită Butler (valet personal). Iar Trump a avut o încercare de asasinare pe care am demonstrat-o falsă într-o localitate numită Butler.

Gunoaie umane, fiindcă eu sunt cel care merg pe la tomberoane (garbage bins) să înnod pungi de câine.

Detalii despre investigația FBI asupra acelui atentat. Era explozibil în acele cutii? Una din ele pare să fie o cutie de plastic goală (plastic bin) deschisă la un capăt cu o altă cutie în ea, într-un unghi. Cred că dacă ar fi bănuit că era, FBI le-ar fi detonat undeva pe un câmp, nu fotografiat în liniște. Am și eu una din aia în mașină, pentru scule, dar galbenă.

La ce ar fi folosit. După împușcături, atentatorul nu mai avea nici o șansă. Apropo, unde este drona despre care se spune că ar fi folosit-o ca să survoleze zona înainte?

Trump are zilele astea toate privirile concentrate pe el și ei folosesc asta pentru a devia crizele majore prin tot felul de povești improvizate.

Am încercat să spun de mai multe ori, dar m-am oprit fiindcă pur și simplu nu am știut cum să formulez fraza. Astea nu sunt alegeri. Numai doi candidați care au prea multe puncte de vedere divergente. Alegătorii dacă aleg ori pe unul, ori pe altul, pierd din start punctele celuilalt.