Tuesday, September 24, 2024

3:00 AM Mort la 89 de ani. Sau poate a trecut doar în identitatea lui maghiară... E posibil că el a fost Mladin (alternativa rămâne Nicu Covaci, mai probabilă fiindcă a fost cântăreț). Inginer constructor din Focșani (ca să explice accentul de București). Pentru mine, a fost un bully. Angela doarme, nu pot s-o trezesc să îl vadă și ea.

Bănuiesc că aceea a fost ziua când l-am cunoscut. Semnătura și data pe o adeverință. Dar e și scrisul de mână care de fapt e cu litere "tehnice". Nu, nu am nici o poză cu el. Am cu Betty, pe undeva. Am să caut fiindcă devine interesant. Poate aflu cine au fost toți ceilalți, mai ales Iulian Mârț. Că Veronica știu cine e. În dreapta aici. Dar nu știu cum o cheamă (încă).

Ok să o încep de aici. După ce m-am certat cu Veronica Mârț, ne-am mutat în Portland, stăteam în gazdă la un tip Vonica, ce seamănă iar cu un scriitor maghiar, de câteva zile, undeva în SE Portland. Am fost cu Angela la oficiul poștal să ne schimbăm adresa pentru corespondență. Angela în oficiu a început să plângă.

Dintr-un colț am auzit vorbind românește. Uca Almășan, cu soțul, (un tip înalt, solid), ce avea să se dovedească a fi fost Aura Urziceanu. Care a mai apărut în viața mea ca vecina mea de palier în Bacău. Țiganca îi spuneam noi. Numele de familie, Ananie. Amândoi din București, cu tot cu accent. Ionel, soțul era subinginer la IMU.

Deci ne ia Uca și ne duce la un restaurant mexican, unde am mâncat ceva și am băut o margarita. A fost prima băutură alcoolică din SUA. La o lună și ceva, după ce am venit în Oregon. De acolo, ne duce Uca la John Mladin și Betty Sbârcea, pe deal undeva aproape de Lake Oswego, lângă muntele Sylvania. Singurul vulcan din interiorul unui oraș în SUA. (Pentru a satisface partea de Scientologie).

Dacă vrem ca Angela să aibă grijă de trei bătrâni. Eu voiam să ne întoarcem în România, aveam bilete dus-întors la Tarom. Angela a zis că hai să încercăm.

La Mladin stătea deja un tip Sorin. Care spunea că e din Suceava dar semăna cu tipul ăla care a murit de la Apple. Steve Jobs. Sorin m-a dus la Sheridan, în locul lui. A părăsit și Sheridan și s-a mutat și din camera de la Mladin și ne-a făcut loc nouă (camera cu boilerul și AC-ul, care făcea mult zgomot noaptea).

Deci într-o zi s-au rezolvat toate. Cazare gratuită și job-uri și pentru mine și pentru Angela.

Însă Mladin era cam aiurea. Se îmbăta, vorbea foarte tare, aproape că se răstea la noi. Se certa cu Betty ore în șir pe zi. Mai apărea și Uca și țipau toți. Până la urmă m-a făcut să plec. De fapt Betty i-a spus lui Angela în decembrie să nu mai urce "în business". Motivul a fost că eu când veneam seara pe la 9 de la Sheridan (lucram schimbul 2) o luam pe Angela în mașină și mergeam să-i povestesc fazele de coșmar de acolo.

La Sheridan cel mai mult mă teroriza un tip Liviu Gorea, care semăna cu Liviu Dragnea. O tipă Katty care semăna cu Maia Morgenstern. Mai de treabă era Mircea, cel ce semăna cu Robin Williams (și el mort acum). Demi Moore la casă. Șeriful McCloud la security (paznic adică). Peste drum era o biserică satanistă (mi-a spus Betty, că nu aș fi știut niciodată). (Cine a fost Betty)?

De fapt chiar dădusem în paranoia. Într-o zi, Mladin mi-a spus că cineva i-a agățat cu mașina oglinda de la camioneta lui, și nu eram eu acela. Cam de atunci. (Îmi cumpărasem un Ford din 83 cu 400 de dolari, de la un tip de pe stradă și mi-am luat și permisul de conducere american, nu mult după).

Deci ne-am mutat în Vancouver, la 20 mile nord de Portland (nu Vancouver din Canada, asta a creat multă confuzie pentru cine ne știa din România), Vancouver ăsta e cam de 4 ori mai mic ca și populație. Acolo mă aștepta însuși Viktor Orban (Ioan Ciorba). În Vancouver erau mulți români care lucrau la Kyocera, însă nu m-am putut angaja acolo, și am găsit un job temporar la Electronic Specialty

Unde m-au gazat și m-au transformat într-o legumă (vegetable).  După multe nopți nedormite an devenit psihotic, aveam halucinații, fost bătut de două polițiste (una era Joan Jett), arestat (aiurea, de două cântărețe), judecătorul era judecătorul din My Cousin Viny iar avocata din oficiu a fost Hillary Clinton (Janet Anderson).

Pe Mladin și toți ceilalți care i-am cunoscut la început îi mai sunam din când în când. Fiindcă acel coșmar început atunci s-a adâncit foarte mult mai târziu, iar el era o voce familiară dintr-un timp al speranțelor.

9:00 Today i vacuumed the apartment. A very bad smell came out of the carpet, like usually (the carpet was washed thoroughly about a month ago). Takes a few days to clear though i used an UV lamp after. Outside it smells even worse, like dog poop in unknotted bags.

So i grabbed the grabber and the garbage sac and went to the SW bin (uphill). There was a party of several "Mexicans" by the bin. Can't understand how they could stand the stench. In that very moment a wave of smoke resembling coal smoke came from somewhere.

It was unbearable still they stood there, talking. I turned around obviously without checking the bin and one guy in white pickup made the loudest noise i heard around here by revving the engine with a modified exhaust, real loud, for a few seconds.