Friday, December 15, 2023

2:09 E real. Am postat și eu așa ceva cu mulți ani în urmă. Motivul pentru care funcționează. Diferența de temperatură între calorifer și perete este mare ceea ce înseamnă o cantitate mare de căldură este transferată peretelui, poate peste 10% din total, care perete deși în este izolant termic (beton, cărămidă), are totuși un nivel de conductivitate, și deci căldura se transferă în parte, afară. Puneți mâna pe perete și veți vedea că este cald.

Pentru a verifica asta puteți face o fotografie în IR cu zidul din exterior. De fapt asta este o metodă foarte bună pentru a detecta scurgerile de căldură din orice clădire. Vă puteți asocia mai mulți și cumpăra o astfel de cameră.

Banala folie de aluminiu este reflectorizantă în vizibil dar și infraroșu, blocând transferul către perete, motiv pentru care se folosește și în păturile termice subțiri de către ambulanțieri, deși mai întâlnit este aurul și argintul în strat foarte subțire pe un strat de mylar, pentru a menține oamenii în stare de șoc la o temperatură mai mare.

Însă aluminiul simplu se încălzește și el mai ales prin convecție și apoi radiază iar căldura încă se transmite în afară (testul cu mâna). Rezultate și mai bune se pot obține cu o pătură în spatele aluminiului, sau o pătură izolantă formată din două sau mai multe straturi de aluminiu pe o bază din spumă de polistiren, din care eu mi-am făcut un excelent sac de dormit fiindcă nu mai reușeam să-mi încălzesc picioarele noaptea nici cu pătura electrică.

Sunt destul de scumpe însă sulurile acelea ajung pentru mai multe calorifere. Bineînțeles se poate instala în spatele unui panou de aceeași culoare cu peretele, care să acopere aparența strălucitoare.

Se mai pot folosi și pături din acelea reflectorizante pentru a menține o temperatură mai joasă în mașina care stă la soare care sunt mai bune ca o simplă folie de aluminiu (un compromis de venit scăzut). Însă banii se recuperează din factura de energie și vă veți simți bine fiindcă nu încălziți planeta atât de mult.

2:43 Got awakened @ midnight by smoke smell, i looked at the maps, there is a fire near Bend i think but is far and not quite in the direction of the wind.

Also i feel a quite intese dog smell, i think they dried again unwashed dog blankets in the drier that has a vent that opens at ground level or a dog just peed under the wall where air gets sucked in the empty wall through cracks and openings.

I use the ozone generator but can't set it too high cause i got respiratory symptoms.

2:45 Românii ar trebui să nu mai plătească taxe și impozite până când guvernul nu va raporta la sfârșit de an detaliat cum au folosit banii din buget.

2:50 O evidentă alegorie pe numele meu. Băsescu este cel care a negociat și semnat Tratatul de Aderare al României la UE în 2005 (cu aplicare la 1 ianuaire 2007) și nu ne-a spus (a uitat) că de fapt am intrat și în Schengen.

Îmi amintesc când am venit în SUA în 1995 și am lucrat la Sheridan, unde aranjam marfa pe rafturi și câteodată căram sacoșele cumpărătorilor la mașină, erau niște gagici din care una era Demi Moore iar una mai nașpa iar seara când nu erau clienți în magazin începeau să danseze și îmi cântau melodia asta iar eu mă enervam foarte tare. Da și la sfârșit se închie într-o capuslă de mac. Ăștia bagă o subliminală în orice.
3:25 (dimineața bineînțeles). Patrulez prin casă, m-am dus la frigider, mie-a greață și foame în același timp și am văzut o felie de pâine lângă toaster și mi-am amintit că mai devreme am ars una.

Vreți să știți ce înseamnă cu adevărat hidrați de carbon? Puneți o felie de pâine în toaster pe maximum, de două ori la rând. Ce veți vedea este carbonul pe care îl consumați dvs., după ce a rămas fără hidrodgen. Da, e bun pentru greață fiindcă e poros (activat) adică provine din vegetale după scoaterea apei și hidrogenului care lasă pori microscopici în urmă și absoarbe toxinele.

10:00 Smoke coming from outside makes me sneeze like crazy (a little ninja trick). She woke me up after about 3 hours of sleep (had some more sleep last night before midnight). Though yesterday after i wrote she could be Lizzo she stopped the big stomps. Today again she followed me in the bathroom and flushed the toilet.

Was eating when one of those blacks living in the next building (yes the ones with the Japanese monster at the window) came with a dog and a green bag not far from the big glass sliding doors.

I'm sure he/she can be found on this page but i'm not sure which cause they look kinda similar but i think i saw some braided hair and very thin legs.

12:30 When i got back home about half hour (around noon) ago they were 4 local Tualatin Police SUVs in the alley again at the entrance in the building again at the right of the mailboxes (keep forgetting the number) kinda blocking the alley and 4 cops where in front of the first entrance, two with their back towards were i was coming, that is from the direction of the entrance in the complex.

The tallest, of the two showing their back, locking maybe like a tough military guy had his hand above his gun, ready to draw while i had my left hand in the pocket of my jacket (mainly because i can't straighten it out due to surgery when i was 14). Then one of them started to follow me but he stopped after a number of steps or when i got closer to my entrance.

I had the keys and wallet in my left pocket and the camera in my right.

2:55 I think i know why the "cops" keep coming at that en_trance (at right in this picture) and probably don't find anybody. Because of the newly installed (green) pipes that may act as a water slider as i said before (can't find it right now). Someone in the building at that entrance may easily escape through those if they were properly designed (MEI Ji (明治) restoration).